poniedziałek, 12 października 2015

PROJEKT LBA


Witajcie kochani, przepraszam za moją nieobecność.
 Ostatnio miałam urwanie głowy i nie za bardzo miałam jak cokolwiek dodać,
ale wreszcie znalazłam chwilę żeby 
wreszcie coś dodać
Wczoraj dostałam nominację do LBA

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpromowanych, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

I postanowiłam, że może to być dobra sprawa, aby nadać trochę świeżości na tego bloga.
Nie martwcie się zdjęcia z sesji powrócą ;)
Tak więc przechodzimy do zadania
bez zbędnego gadania, bo jak zwykle się rozpisuje.

1. Ulubiony cytat

Oddaj pokłon, widowni z krańca świata, by umilkło zło, by wrzask ich ślady zatarł.
2. Wierzysz w horoskopy
Czytam owszem, ale czy wierzę hmm..raczej nie
3.Jakie znaczenie ma Twoje imię
Klaudia jest bardzo zdyscyplinowana, dojrzała i zawsze postępuje etycznie. Ma lekko wybuchową naturę, ale za to głęboką skłonność do poświęcenia i oddania. Czasami za wiele chce z siebie dać i staje się nerwowa. Byłaby nieszczęśliwa, gdyby przepuściła okazję, by komuś pomóc. Każde działanie warte zachodu traktuje jak misję. Ma wielu przyjaciół, a każdy znajdzie u niej wsparcie, dobre słowo i wielkie serce. Sama nie oczekuje żadnych pochwał ani wdzięczności. Zawsze szuka usprawiedliwienia złego postępowania innych, jednocześnie sobie niczego nie wybaczając. Cechuje ją brak egoizmu, który czyni z niej kochającą i wierną żonę oraz wspaniałą matkę. Nie cierpi flirtów i igrania z uczuciami.
(O dziwo większość się zgadza o,O)
4. Dlaczego blogujesz?
Pisanie to moja pasja, a skoro mogę pisać dla kogoś to czemu nie ;)
5. Umiesz gotować? Jeśli tak to, co najlepiej Ci wychodzi?
Średnio umiem gotować, najlepiej wychodzi mi spagetti, placki z jabłkiem, blok (takie ciasto)
6. Co sądzisz o weganiźmie i wegetarianiźmie?
Jako, że jestem osobą bardzo tolerancyjną, nie mam z tym problemu, nawet sama chciałabym spróbować, ale jakoś za bardzo przyzwyczaiłam się do mięska ;)
7. Ulubiona pora roku i dlaczego?

Oczywiście, że lato hmm... a czemu bo JEST ZAJEBISTE ;)
8. Jaki kraj chcesz odwiedzić?
Stany Zjednoczone
9. Opisz siebie jednym zdaniem
Zwariowane, nienormalne dziecko ;)
10. Co najbardziej lubisz robić?
Pisać, grać, fotografować, spać
11. Co sądzisz o moim blogu?(Jeśli go czytasz)
Oczywiście, że czytam Ruciaku, i sądzę, że naprawdę masz pomysł na każdy rozdział.
Miło się go czyta i oby tak dalej.




Teraz ja nominuję:
-frooozenlips
-Anjina Blog
-fashion by sister
-humanistka na obcasach
-Loosia
- Neverstopdreamminggg
- Magda Blog
- Edyta Szczerbetka
- brakujeadresu
bff
- Claudia



Pytania:
1. Ulubiona pora roku?
2. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia pisania bloga?
3. Ulubiony kolor?

4. Masz jakąś zasadę w życiu którą się kierujesz?
5.
Hobby?
6.
Pieniądze czy miłość?
 7. Sława czy miłość?

8. Twój autorytet?
9. Ulubiony serial?
10. Znaczenie imienia?
11.  Czego pragniesz w życiu najbardziej?



I to tyle na dzisiaj kolejny post już jutro ;)
Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz