czwartek, 8 października 2015

01/06/2014 FIRESTONE


``Spójrz na swą twarz.
Widzisz ten uśmiech?
Jesteś silniejszy niż wczoraj
Właśnie zaświeciło słońce.
Ta odrobina zmian to szansa,
by zacząć jeszcze raz.
Daj odetchnąć zmęczonej duszy.
Każde dno jest częścią głębi
Miej odwagę żyć swoim życiem, 
a kiedyś i inni zrozumieją
jak trudno jest wstać i zacząć od nowa ~ Un4Giveer



































































































Ps.  Krótkie wyjaśnienie dla niedowiarków.
Jak już pewnie 
zdążyliście zauważyć podpisałam się pod tym wierszem.
Tak dokładnie, jest on mojego autorstwa.
Pisanie zawsze było dla mnie taką małą odskocznią od rzeczywistości.
Nigdy nie pisałam w celu dalszej publikacji, raczej były to moje własne nikomu nie wadzące przemyślenia.
Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Jak najbardziej liczę na opinie i komentarze na ten temat, jak i obiektywną krytykę.
Pozdrawiam Un4Giveer ;)



2 komentarze: